onsdag 2 december 2009

mmmmm








Jag funderar på att bli extremt pretentiös. Dock kan nog detta resultera i folk tycker jag är tråkig och alldeles för pretentiös. Men det kan säkert utvecklas till något positivt till exempel att jag blir rockstjärna, vilket är mina stora dröm. Annars kan jag tänka mig att bli en extremt pretentiös konstnär, det är något som tilltalar mig starkt. Det finns redan något litet pretentiöst frö i mig som jag tror kan bli till en stor pretentiös krukväxt. Bara den här bloggen visar ju på hur pretentiös jag egentligen vill vara men samtidigt tycker att det är lite töntigt. Min musiksmak är ju också ett bevis på att jag egentligen borde vara mer pretentiös, jag känner ingen som gör det såsvårt för sig när det gäller att lyssna på musik som mig, kanske Lasse.

Hoppas du tyckte det här var kul Leo.

1 kommentar:

  1. Ja, fast sen gillar ju du att lyssna på musik du inte tycker om, det kan jag inte säga att jag tycker är vidare najs.

    Frågan är huruvida det är pretentiöst eller bara jättekonstigt.

    SvaraRadera