måndag 7 december 2009

En dag som denna

Som jag nämnde i förra inlägget så skulle jag se wavves och de gjorde jag. Det var superkul. Ljudet sög, man kunde inte höra någon skillnad på instrumenten allt lät som ett väldigt högt väsande. Men det var ändå kul för jag skuttade omkring i publiken med mina vänner och några killar från sundsvall. Sen tog jag en kille på rumpan, sweet. Sen efter konserten så gick vi upp på scenen och pratade med wavves, han sa att han skulle vara ledig nästa dag och han skulle "get shitfaced" som han uttryckte det. Efter tag var han tvungen att gå då kom en vakt och såg sur så jag smet ut lite diskret men min vän som vill vara anonym lyckades ta sig förbi vakten. Det var nämligen så att vakten kom fram till honom och frågade "Are you in the band?" och svarade min vän "yeah, yeah I´m in the band". Det hela resulterade i att han kunde gå backstage och ta några schyssta öl ur deras kyl. Det var väldigt kul. Adam tog fina bilder som jag kanske kan lägga upp på bloggen snart och Anton skulle få bilder från en från Umeå.

PS. Jag har fått reda på att det är fler personer än Anna som läser min blogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar