tisdag 9 mars 2010

Populism = Cash, hundra spänn så nämner jag ditt företag i ett inlägg

Det slog mig helt plötsligt att min blogg kanske skulle bli mer populär om jag blev lite mer populistisk. Helt enkelt skriva om sånt folk faktiskt vill läsa, typ om shopping och sånt. Om jag skaffar en webbkamera kan jag ta häftiga outfit-bilder till exempel, då kanske folk börjar kommentera igen. Förut brukade Anna kommentera men hon har slutat med det. En gång fick jag till och med en kommentar av n helt okänd person, spännande.

En nylansering av bloggen kanske skulle funka. Ska länka på facebook typ.

xoxo

J.B

3 kommentarer:

  1. Shit, du gubben. Asså förlåt att jag inte kommenterat på ett tag. Det är lite jobbigt att kommentera på blogspot eftersom att man måste logga in på gmail hela tiden och skriva in sånna där jobbiga koder. Det är inte riktigt min grej. Det vore bättre om du hade som mammaklara. Där kommenterar jag hela tiden. Bara för att det är så enkelt liksom. Puss gubben, vi löser det här :)<3

    SvaraRadera
  2. jag gillar din nya header :)

    SvaraRadera
  3. Du tyckte det var spännande med kommentarer från okända, här kommer en sådan.

    SvaraRadera