onsdag 17 februari 2010

Ett tecken

I går hände nått väldigt skrämmande eller coolt, det beror på hur man ser på det. Det var nämligen så att på morgonen innan jag klev in i duschen så tänkte jag att jag kunde väga mig. Gissa vad jag vägde! 66,6 kg! Min kroppsvikt är "the number of the beast". Det som gjorde det ännu mer övernaturligt var att kvällen innan så hade jag ritat två upp och ner vända kors på mig själv. Betyder det här att jag har gått in i en allians med djävulen? I så fall känner jag mig lurad. Jag har ritat vanliga kors hur många gånger som helst utan att jag fått några tecken men så fort jag vänder på det så kommer ett direkt, eller inte så direkt kanske ( typ efter ett år av ganska konstant avbildande av diverse satanistiska symboler). En allians med djävulen passar inte mig helt enkelt, jag är en empirisk agnostiker då kan man inte vara i en allians med djävulen (eller så är det samma sak).


Hur ska det här sluta egentligen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar