söndag 22 november 2009


Hej.
Jag har fått svininfluensan. Det är inte så kul för att jag har feber hela tiden och hostar som en gammal tant som har rökt sen hon var tretton.

När man man har svininfluensan kan man inte göra så mycket stimulerande saker. Jag kan till exempel inte läsa böcker för att febern och förkylningen gör så att mitt huvud konstant snurrar. Det bästa man kan göra när man har den nya influensan är att sova. Då går tiden snabbt och det är smärtfritt, det enda jobbiga är att vakna.

Nog om influensan och istället till något helt annat. Jag tänkte smutskasta lite. Det är nämligen så att jag tänkte anordna en spelning på Sugar Bar i december i och med att min kassett skulle släppas. Så jag ringde dem och frågade vilka datum som var lediga. Jag blev ombedd att skicka ett mail till deras klubbansvarige eller nått sånt, det gjorde jag då. Det tråkiga var att jag aldrig fick något svar så jag skickade ett till mail men inget svar på det heller. Då blev jag lite smått irriterad och ringde och klagade. Då sa de att de skulle svara så fort som möjligt men nu har det gått en fucking vecka och jag har inte fått svar. Nu är jag arg. Jag känner mig totalt ignorerad av dessa översittare. Från och med nu tänker jag ogilla dem och sprida dåliga rykten om dem kanske till och med vandalisera deras toalett om jag någonsin kommer befinna mig där (förhoppningvis inte). Sugar Bar är dumma i huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar